استراتژی‌های ارتباطات دیجیتال برای ارتقای بهره‌وری بخش عمومی

مرکز بهره وری تایوان و سازمان بهره وری آسیایی، یک کارگاه آموزشی آنلاین در زمینه ارتباطات دیجیتال برای بخش عمومی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، هدف این کارگاه آموزشی آنلاین، ترویج استفاده از ابزارها و تکنیک‌های دیجیتال برای دسترسی و مشارکت شهروندان، مطابق با تاکید چشم انداز 2025 سازمان بهره وری آسیایی (APO Vision 2025) بر تحول هوشمند، از جمله استفاده از فناوری‌ها برای بهبود ابزارهای بازاریابی و ارتباطات بود.

30 شرکت‌کننده از 10 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) کارگاه را به پایان رساندند که توسط چهار نفر از مدرسان، دو نفر از تایوان، و یک نفر از هند و ژاپن هدایت می‌شدند که در مورد جنبه‌های استراتژیک بازاریابی راهنمایی ارائه کردند.

اصول اساسی رسانه های اجتماعی، طراحی استراتژی های ارتباطی مشتری محور، ابزارهای مولد هوش مصنوعی، رویه ها و ظرفیت های سازمان های دولتی در تشخیص نقاط کور و اهمیت نیازهای کاربران و جوامع فناوری مدنی از موارد مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

همچنین کار گروهی بر روی طراحی سیاست های فراگیر برای سهامداران مختلف و کارگاه “Persona” به منظور درک توسعه سیاست های مشترک و ایجاد یک پایه قوی برای استراتژی های ارتباطات دیجیتال را تقویت کرد.

یکی از شرکت کنندگان خاطرنشان کرد: «من فعالیت گروهی را در به کارگیری آنچه در طول کارگاه یاد گرفتیم مؤثر یافتم. اجرای بیشتر این موارد نیز ممکن است برای شرکت‌کنندگان آینده مفید باشد.»

مطالب مرتبط:

گزارش بهره‌وری: روندهای جدید برای سیستم‌های مدیریت عملکرد بخش عمومی در آسیا

آموزش بهره‌وری: بکارگیری دانش علمی برای ارتقای بهره‌وری بخش عمومی

گفتگوی بهره‌وری: ارتقای بهره‌وری بخش عمومی از طریق نوآوری‌های شهروندی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *