گسترش همکاری‌های APO و تایلند به‌منظور ارتقای بهره‌وری در حوزه مالی

24 نماینده از دفتر بودجه وزارت دارایی تایلند و دو نفر از کارکنان موسسه بهره وری تایلند (FTPI) از سازمان بهره وری آسیایی (APO) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این هیئت به عنوان بخشی از یک بازدید مطالعاتی برای توسعه ممیزی داخلی برای بهبود مدیریت سازمانی در توکیو بود.

دكتر ايندرا پرادانا سينگاويناتا دبيركل سازمان بهره وری آسیایی طی این بازدید، ضمن قدردانی از روابط مستحكم با موسسه بهره وری تایلند، به گرمی از این هیات در این سازمان استقبال كرد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که دفتر بودجه وزارت دارایی تایلند بتواند از خدمات و فعالیت های سازمان بهره وری آسیایی استفاده کند.

طی این بازدید، نونتاپورن اونگاتیچارت (Nuntaporn Aungatichart)، مدیر واحد استراتژی توسعه سازمانی و تحقیقات موسسه بهره وری تایلند به نمایندگی از هیأت سخنانی را ایراد کرد و از دبیرکل دکتر ایندرا و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی برای میزبانی جلسه تشکر کرد. وی تاکید کرد که دفتر بودجه وزارت دارایی تایلند یک نهاد کلیدی در تامین بودجه برای عضویت و فعالیت های سازمان بهره وری آسیایی است.

در ادامه اعضای دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی به ارائه اطلاعات کلی این سازمان پرداختند. ارائه مقدمه ای بر شاخص آمادگی بهره وری APO (PRI)، انتشار نشریه ای با همکاری محققان دانشگاه ملی استرالیا و عملکرد PRI تایلند؛ نظریه و مفاهیم بهره وری بخش عمومی و چارچوب بهره وری بخش عمومی APO و خلاصه ای از عملکرد بهره وری، چالش ها و استراتژی های ژاپن نیز در جلسه صورت گرفت. همچنین اطلاعات مربوط به پروژه های تحقیقاتی سازمان بهره وری آسیایی با همکاری کارشناسان ملی تایلند نیز با هیئت به اشتراک گذاشته شد.

سخنرانی ها با یک جلسه پرسش و پاسخ پدر مورد پروژه های تحقیقاتی سازمان بهره وری آسیایی دنبال شد و نمایندگان این سازمان، تحقیقاتی را با مشارکت کارشناسان ملی در تایلند، در میان سایر ابتکارات مهم به نمایش گذاشتند.

در پایان، پچارات سرفان پانیچ (Petcharat Serephanpanich)، مشاور ارشد بودجه دفتر بودجه، به نمایندگی از طرف تایلندیها از دبیرکل دکتر ایندرا و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی برای میزبانی جلسه آموزنده قدردانی کرد.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *