تاکید بر «مدیریت حسابرسی» در آسیا به‌منظور بهبود بهره‌وری و کیفیت

سازمان بهره وری آسیایی و مرکز ملی بهره وری کامبوج (NPCC) به طور مشترک یک دوره آموزشی حضوری در مورد سیستم های مدیریت حسابرسی در پنوم پن برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی این رویداد تحت برنامه خدمات تخصصی فنی (TES) پشتیبانی شد و 45 شرکت کننده از دولت ها، صنایع، دانشگاه ها و سازمان های غیردولتی را جذب کرد. این آموزش، تلاش های مرکز ملی بهره وری کامبوج را برای بهبود بهره وری و کیفیت از طریق ارتقای سیستم های حسابرسی موثر تسهیل کرد.

یک کارشناس بین‌المللی از مالزی جلساتی را در مورد مفاهیم حسابرسی، اصطلاحات، استانداردها، مدیریت، اجرا، گزارش‌دهی، پیگیری‌ها و چالش‌ها همراه با کار گروهی تعاملی و بازدید از محل تحقیق برگزار کرد. دستاوردهای کلیدی این پروژه شامل ارتقای آگاهی از مفاهیم و شیوه‌های مرتبط با سیستم‌های مدیریت حسابرسی در میان شرکت کنندگان سمینار «مفهوم و شیوه‌های سیستم مدیریت حسابرسی» و همچنین توسعه یک مجموعه محلی از کارشناسان بود.

شرکت کنندگان اشاره کردند که این آموزش برای کار آنها مفید خواهد بود و نسبت به توانایی خود در به کارگیری درس های آموخته شده ابراز اطمینان کردند. این پروژه به اهداف چشم انداز 2025 سازمان بهره وری آسیایی (APO Vision 2025) برای رشد بهره وری پایدار و مشارکت فراگیر و رفاه مشترک کمک کرد.

مطالب مرتبط:

آموزش بهره‌وری: ابعاد کلی مدیریت و حسابرسی انرژی

آموزش بهره‌وری: بهره‌وری سبز و سیستم مدیریت یکپارچه

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *