سازمان بهره وری آسیایی، یک گفتگوی بهره وری با عنوان «استانداردهای کیفیت خدمات برای بخش عمومی (Service Quality Standards for the Public Sector) برگزار میکند.
به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این گفتگوی بهره وری (P-Talk) سازمان بهره وری آسیایی، رابطه مهم بین بهره وری و توسعه استانداردهای کیفیت خدمات در خدمات دولتی را مورد توجه قرار می دهد.
همچنین مفاهیم، ابزارها و استراتژیهای لازم برای ایجاد و نهادینهسازی این استانداردها را بررسی و تضمین میکند که آنها به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ در سازمانهای بخش عمومی تبدیل میشوند.
با استقرار کیفیت خدمات در شیوههای سازمانی، سازمانهای دولتی میتوانند کارایی عملیاتی را افزایش دهند، عملکرد تجاری را پشتیبانی کنند و در نهایت بهرهوری کلی را بهبود بخشند.
بر همین اساس، در این گفتگوی بهره وری، ریچارد ای. مالوری (Richard E. Mallory)، مشاور اصلی در مدیریت مالوری ایالات متحده، تشریح میکند که چگونه می توان از نظرسنجی های رضایت شهروندان و کسب و کار به عنوان ابزار افزایش بهره وری استفاده کرد.
این بررسیها به سازمانهای دولتی کمک میکند تا زمینههای اولویتدار برای بهبود خدمات را مشخص کنند و کارایی و اثربخشی بالاتری را در ارائه خدمات ایجاد کنند.
تمرکز اصلی بحث استاندارد ANSI G1 است که به عنوان معیاری برای همسویی کیفیت خدمات با اهداف بهرهوری عمل میکند و رضایت شهروندان و بهبود نتایج تجاری را تضمین میکند.
علاقه مندان برای بهره مندی از این گفتگوی بهره وری میتوانند از ساعت 14 الی 15 (به وقت توکیو) روز سه شنبه 13 آذرماه 1403 به این پیوند مراجعه کنند.
مطالب مرتبط:
مجله بهرهوری (۱۵): بهرهوری دولت؛ روشهای عملی برای خدمات بیشتر با هزینه کمتر
تاکید بر «مدیریت حسابرسی» در آسیا بهمنظور بهبود بهرهوری و کیفیت
آموزش بهرهوری: اجرای اقتصاد دایرهای و استراتژیها برای بخش عمومی
گزارش بهرهوری: روندهای جدید برای سیستمهای مدیریت عملکرد بخش عمومی در آسیا