رویکرد «مدیریت مبتنی بر نتایج» در دستور کار آسیا برای ارتقای بهره‌وری

در دیدار دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی و سفیر پاکستان در توکیو ضمن بحث و بررسی درباره همکاری‌های بالقوه آینده شامل بهره‌وری انرژی، تحول دیجیتال و کاربرد فناوری‌های صنعت ۴.۰، به ویژه برای شرکت‌های کوچک و متوسط، بر گذار به برنامه مشارکت استراتژیک متمرکز بر اعضا و رویکرد مدیریت مبتنی بر نتایج تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز، دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا (Dr. Indra Pradana Singawinata)، دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی، در دبیرخانه این سازمان در توکیو، دیداری صمیمانه با عبدالحمید (Abdul Hameed)، سفیر پاکستان در ژاپن، برگزار کرد. در طول این دیدار، آنها در مورد همکاری‌های جاری و زمینه‌های همکاری آینده گفتگو کردند.

هر دو طرف بر روابط دیرینه بین سازمان بهره وری آسیایی و پاکستان، که یکی از هشت عضو بنیانگذار سازمان بهره وری آسیایی در سال ۱۹۶۱ بود، تأکید کردند و تلاش‌های مشترک اخیر مانند کنفرانس بهره‌وری سبز ۲.۰ که در نوامبر ۲۰۲۵ در پاکستان برگزار شد، مورد تحسین قرار گرفت.

زمینه‌های کلیدی مورد بحث در این دیدار برای همکاری‌های بالقوه آینده شامل بهره‌وری انرژی، تحول دیجیتال و کاربرد فناوری‌های صنعت ۴.۰، به ویژه برای شرکت‌های کوچک و متوسط، بود.

سازمان بهره وری آسیایی، همچنین سفیر پاکستان را در مورد چشم‌انداز جدید APO 2030 و گذار به برنامه مشارکت استراتژیک متمرکز بر اعضا و رویکرد مدیریت مبتنی بر نتایج (results-based management approach) مطلع کرد. چشم‌انداز جدید بر هماهنگی نزدیک‌تر بین برنامه‌های APO و اولویت‌های توسعه ملی کشورهای عضو تأکید دارد تا اطمینان حاصل شود که حمایت APO همچنان مرتبط و تأثیرگذار باقی می‌ماند.

این جلسه با ابراز تعهد هر دو طرف برای تقویت بیشتر همکاری و بررسی فرصت‌های جدید برای همکاری به منظور حمایت از رشد پایدار بهره‌وری به پایان رسید.

منبع: وبسایت سازمان بهره وری آسیایی

رمزگشایی از چالش بهره‌وری پاکستان

گزارش بهره‌وری: «بهره‌وری در پاکستان؛ برآوردها، تنگناها و راه پیش‌رو»

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *