سازمان بهره وری آسیایی، گزارشی را با عنوان «روندهای جدید برای سیستمهای مدیریت عملکرد بخش عمومی در آسیا» منتشر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، سازمانهای بخش عمومی در کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) تحت فشار هستند تا کیفیت خدمات را با حفظ مسئولیتپذیری، شفافیت و بهرهوری افزایش دهند.
حکمرانی خوب و مدیریت عمومی جدید، اصلاحات را برای بهبود عملکرد، با تمرکز بر نتایج قابل اندازه گیری در همه سطوح، تحریک کرده است.
با این حال، اهداف کم و نتایج تحریف شده میتوانند اهداف را تضعیف کنند، بنابراین سیستمهای بازخورد 360 درجه برای حکمرانی خوب، کارایی منابع و خدمات عمومی بهتر، علیرغم چالشهای عملیاتی، حیاتی هستند.
این گزارش که توسط دکتر نور عالم صدیقی (Dr. Noore Alam Siddiquee) تالیف شده، روندها، چالش ها و نیاز به انطباق مداوم در مدیریت عملکرد بخش عمومی را مورد توجه و بررسی قرار میدهد.
لینک مرتبط:
RECENT TRENDS IN PERFORMANCE MANAGEMENT SYSTEMS IN THE PUBLIC SECTOR IN ASIA
مطالب مرتبط:
آموزش بهرهوری: مکانیسمهای جدید حکمرانی مشارکتی برای بخش عمومی
به اشتراک گذاری تجارب فیلیپین و مغولستان در راستای ارتقای بهرهوری بخش عمومی
گفتگوی بهرهوری: افزایش بهرهوری بخش عمومی با پیمایش پیچیدگیها