دوره آموزشی «رهبری در بخش عمومی» برگزار شد

برای افزایش آگاهی در مورد اهمیت رهبری در بخش عمومی، دبیرخانه ملی بهره وری سریلانکا و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی، یک دوره آموزشی آنلاین در مورد رهبری در سازمان های بخش دولتی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، این دوره آموزشی با هدف تجهیز شرکت‌کنندگان به مهارت‌ها و دانش لازم برای هدایت مؤثر چشم‌انداز در حال تکامل ارائه خدمات عمومی در عین حصول اطمینان از بهره‌وری بود.

بر اساس چارچوب رهبری بخش عمومی APO، این دوره یک نقشه راه جامع برای شرکت کنندگان برای مقابله با چالش های مرتبط با ارائه خدمات عمومی کارآمد در میان شرایط متغیر ارائه کرد که در آن 48 شرکت کننده از 11 اقتصاد عضو APO به صورت مجازی حضور داشتند.

محورهای کلیدی دوره

در دنیای امروز پس از همه‌گیری، مقامات بخش عمومی باید مجموعه مهارت‌های خود را گسترش دهند، سیستم‌های مدیریتی را تقویت کنند و عملکرد را از طریق طرح‌های جدید بهره‌وری افزایش دهند.

با توجه به ماهیت چندوجهی و چالش هایی که سازمان های بخش دولتی با آن مواجه می شوند، رهبری قوی یک جزء ضروری برای رسیدگی به این مسائل است.

این دوره نقش محوری رهبری در سازمان‌های بخش عمومی را در حالی که شرکت‌کنندگان را به قابلیت‌های لازم برای ارتقای ارائه خدمات و عملکرد بهره‌وری مجهز می‌کند، مورد توجه قرار داد.

آشنایی شرکت کنندگان با چالشهای رهبری در بخش عمومی

این دوره آموزشی که توسط سه مدرس از کانادا، اسپانیا و سریلانکا برگزار شد، شامل بحث‌ها و جلسات تعاملی در مورد الزامات رهبران مؤثر، مدل‌های سفر رهبری و حوزه‌های اولویت کلیدی برای مرحله بعدی توسعه ظرفیت رهبری بود.

شرکت‌کنندگان مسائل و چالش‌هایی را که بر رهبران بخش عمومی تأثیر می‌گذارند و نحوه برخورد با آن‌ها در زمینه‌های ملی‌شان را بررسی کردند.

این دوره همچنین به شرکت کنندگان کمک کرد تا بفهمند که چگونه استراتژی ها و ساختارهای رهبری مرتبط را برای اجرای استراتژی های دولتی که برای دستیابی به بهره وری بالاتر ضروری هستند، تعریف یا هدایت کنند.

مطالب مرتبط:

برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه مهارت آموزی مجدد در بخش خدمات

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *