دیدار سفیر ازبکستان در ژاپن با دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی

مخسینخوجا عبدالرحمونوف، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری ازبکستان در ژاپن با حضور در دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی با دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی (APO) دیدار و گفتگو کرد. جاخانگیر تورگونوف مشاور توسعه تجارت خصوصی او را همراهی می کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، در ابتدای این جلسه، دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی از عبدالرحمونوف به خاطر توجهش به موضوع بهره وری و سازمان بهره وری آسیایی و حضور در دبیرخانه این سازمان قدردانی کرد.

در همین زمینه بخوانید

ارتقای همکاریها با اندونزی در دستور کار سازمان بهره وری آسیایی

مرکز تعالی ESG در دستور کار APO و KPC

ارتقای همکاری با دانشگاه‌های معتبر در دستور کار APO

حمایت APO از مغولستان در تقویت بهره وری بخش عمومی

همچنین این دیدار فرصتی شد تا دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی، فعالیت های اصلی سازمان بهره وری آسیایی و ایده هایی برای همکاری های آتی با ازبکستان را بیان کند. عبدالرحمونوف نیز از دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی برای استقبال گرم تشکر و وضعیت اقتصادی کنونی ازبکستان را تشریح کرد.

عبدالرحمونوف همچنین بر تمرکز دولت متبوع خود بر حمایت و توسعه SMEها تاکید کرد. از آنجایی که ازبکستان دارای تنوع گسترده ای از صنایع در حال توسعه به ویژه در بخش های کشاورزی و فناوری اطلاعات است، وی از حمایت گسترده سازمان بهره وری آسیایی که نه تنها تولید، بلکه بخش های کشاورزی، خدمات و عمومی را نیز از طریق پروژه هایی برای رفع نیازهای متنوع و در حال تحول اعضا در بر می گیرد، قدردانی کرد.

در پایان این نشست، دبیرکل دکتر ایندرا از عبدالرحمونوف برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تبادل نظر در زمینه های حمایت از رشد بهره وری در ازبکستان قدردانی کرد. عبدالرحمونوف نیز اظهار امیدواری کرد که ازبکستان و سازمان بهره وری آسیای بتوانند به مبادلات آتی ادامه دهند.

مطالب مرتبط:

بازدید دبیر کل APO از مرکز جدید تعالی کشاورزی اقلیم – هوشمند

ارتقای همکاریهای APO با سازمان بهره وری ترکیه

APO استراتژی بهره وری ویتنام را برای حفظ شتاب رشد، پیش می برد

گسترش همکاری‌های APO و سازمان بهره‌وری ویتنام

آشنایی با سازمان بهره‌وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *