یک دوره توجیهی آنلاین از سوی سازمان بهره وری آسیایی (APO) به منظور آموزش و توانمندسازی سازمانها و مراکز ملی بهره وری در راستای تمرکز بر «تحول دیجیتال» و آشنایی افراد مرتبط در این سازمانها و مراکز با پلتفرم جدید APO برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، برنامه قابلیت دیجیتال استراتژیک سازمان بهره وری آسیایی (SDC) 2021-25 بر تقویت قابلیت های دیجیتالی برای ارتقای عملیات و خدمات آن به اعضا تمرکز دارد.
یک مؤلفه محوری در این زمینه، توسعه یک پلتفرم یکپارچه است که به طور یکپارچه عملکردهای سازمان های بهره وری ملی (NPOs)، شرکت کنندگان در دوره ها و مدرسان را یکپارچه می کند. این پلتفرم، همراستا با محور استراتژیک APO Vision 2025 برای دستیابی به تعالی عملیاتی و سازمانی، کارایی عملیاتی و هم افزایی ها را افزایش و موازیکاریها را کاهش می دهد.
برای تسهیل استفاده از این پلتفرم توسط ذینفعان، دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی آنلاین در زمینه ظرفیت سازی سازمان های بهره وری در سیستم های دیجیتال جدید طراحی کرد تا آنها را به دانش و مهارت لازم برای هدایت سیستم مجهز کند.
39 شرکت کننده و 12 ناظر از 20 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی، به نمایندگی از رابطان این سازمان در کشورهای عضو، مدیران ارشد سازمان بهره وری آسیایی، پرسنل فناوری، و کارکنان درگیر با هماهنگی دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی، در این دوره شرکت کردند که بر درک و عملکرد سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت اطلاعات متمرکز شده بود.
دكتر ايندرا پرادانا سينگاويناتا، دبير كل سازمان بهره وری آسیایی (APO)، در این دوره آنلاین بر تعهد به تحول ديجيتال مستمر تاكيد كرد، كه امكان پذيرش و استفاده سيستمهای نوآورانه فناوری اطلاعات را برای حفظ يك محيط كاری رقابتی و كارآمد فراهم میآورد.
جلسات آموزشی که توسط دو مدرس از ژاپن رهبری میشد، تجربه عملی و فرصت آزمایش آزمایشی سیستمهای دیجیتال جدید را در اختیار سازمان ها و مراکز ملی بهره وری قرار داد. انتظار میرود دیجیتالیسازی فرآیندهای مدیریت مشارکتکنندگان و افراد منابع، عملیات را سادهتر کرده و با کاهش اتکا به پلتفرمهای متعدد، کارایی را افزایش دهد.
بر اساس این گزارش، سازمان بهره وری آسیایی به همکاری نزدیک با سازمان ها و مراکز ملی بهره وری ادامه خواهد داد تا از انتقال روان و جمع آوری بازخورد برای بهبودهای بیشتر سیستم، با امکان جلسات آموزشی حضوری در آینده اطمینان حاصل کند.
مطالب مرتبط:
آشنایی با سازمان بهرهوری آسیایی
بازخوانی گزارش «دلیل رشد؛ نگاهی به بهرهوری آسیایی در 6 دهه اخیر»