گیمیفیکیشن برای مشتریان و مشارکت کارکنان در راستای ارتقای بهره‌وری

مرکز بهره وری تایوان (CPC) و سازمان بهره وری آسیایی (APO) یک دوره آموزشی آنلاین در مورد گیمیفیکیشن و طراحی بازی برای مشتریان و مشارکت کارکنان برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز، هدف از برگزاری این دوره آموزشی آنلاین، درک مفاهیم و کاربردهای گیمیفیکیشن برای تعامل مشتری و کارمند بود تا شرکت کنندگان با عناصر، ابزارها و تکنیک های طراحی بازی برای طراحی و اجرای استراتژی های گیمیفیکیشن موثر آشنا شوند و یک دید کلی از نقش فناوری در فعال سازی و پشتیبانی از گیمیفیکیشن، از جمله معرفی پلتفرم های مربوطه به دست آورند.

طی این دوره آنلاین، 39 شرکت کننده از 9 کشور عضو APO درک خود را در مورد گیمیفیکیشن و کاربردهای آن برای تعامل با مشتری و کارمند و همچنین آموزش افزایش دادند. همچنین شرکت کنندگان بر اهمیت آن تاکید و فرصت های آموزشی بیشتری را در مورد این موضوع درخواست کردند.

مطالب مرتبط:

کلید مدیریت موثر نسل‏‏‌های Y و Z

 طراحی سه بازی در حوزه بهره‌وری برای نوجوانان و جوانان

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *