آموزش متخصصان بهره‌وری فلیپین در بخش عمومی

آکادمی توسعه فیلیپین (DAP) با همکاری دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO) یک دوره آموزشی آنلاین در مورد توسعه متخصصان بهره وری بخش عمومی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این دوره با هدف بهبود بهره‌وری و کارایی بخش عمومی با توسعه مهارت‌های لازم برای بهینه‌سازی منابع و ارضای نیازهای شهروندان در شرایط جدید انجام شد.

این آموزش یک پایه اساسی برای چارچوب بهره وری بخش عمومی سازمان بهره وری آسیایی بود که هدف آن تقویت ظرفیت بخش عمومی به شمار می رود.

این دوره با حضور 40 شرکت کننده از 11 عضو سازمان بهره وری آسیایی، توسط چهار نفر از مدرسان شامل یک نفر از کانادا، یک نفر از کره جنوبی و دو نفر از فیلیپین برگزار شد.

در همین زمینه بخوانید

سیاست و استراتژی دولت الکترونیک برای رشد بهره‌وری

تمرکز APO بر خدمات تخصصی فنی به‌منظور ارتقای بهره‌وری در کشورهای عضو

آشنایی با سازمان بهره‌وری آسیایی

محورهای دوره آموزشی

محتوای این دوره آموزشی، بر تجهیز مقامات بخش عمومی به مهارت‌هایی برای حمایت از طرح‌های بهره‌وری جدید در پاسخ به تغییرات پویا در دوران پس از همه‌گیری متمرکز بود.

موضوعات تحت پوشش شامل نقش بخش عمومی و روندهای جهانی در بهبود بهره وری، خدمات شهروند محور، مدیریت عملکرد، رهبری بخش عمومی، توسعه برنامه های بهبود بهره وری و ارزیابی شایستگی بود.

همه گیری و عملکرد سازمانهای بخش عمومی

همه‌گیری COVID-19 به طرز چشمگیری بر نحوه عملکرد سازمان‌های بخش عمومی برای ارائه خدمات تأثیر گذاشته است. توسعه قابلیت های منابع انسانی در حمایت از سازمان ها و دولت ها در انعطاف پذیری و سازگاری آنها در زمان های نامشخص بسیار مهم است.

نقش سازمان بهره وری آسیایی در ارتقای بهره‌وری بخش عمومی و کشف روش‌ها و تکنیک‌های نوآورانه برای بهینه‌سازی رشد و منابع در حصول اطمینان از چابکی و موثر ماندن سازمان‌های دولتی در دنیای به سرعت در حال تحول ما ضروری است.

مطالب مرتبط:

افزایش همکاری‌های پاکستان و تایلند در حوزه بهره‌وری: انتقال دانش درباره سنگ‌های قیمتی و تولید میوه

بررسی تجارب مالزی در زمینه «شیوه های نظارتی مطلوب» به منظور بهبود بهره وری کشورهای آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *